گناه کیست

گناه کیست

گنـاه ِ ڪیستــــــــــ ؟!

حاבِثـﮧ ـها ؟

فاصِلــﮧ ـها ؟

פֿاطِره ـها ؟

جاבه هاے ِ בور و בراز ؟

یــــا

בل ِ مـَטּ ؟ … ڪـﮧ برای تو تَنگ شـُבه است



نظرات شما عزیزان:

♠○مهـــــــــر○♠
ساعت12:08---27 آذر 1392
من هنوز عاشقم،

آنقدر که می توانم،

هر شب بدون آنکه خوابم بگیرد...

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم،

و دست آخر...

همه را فراموش کنم؛

آنقدر که می توانم،

اسمت را،

روی تمام آبهای دنیا بنویسم...

و باز هم جا کم بیاورم!

آنقدر که می توانم،

شب ها طوری به یادت گریه کنم که،

خدا جایم را با آسمان عوض کند!

و من هنوز عاشقم...

آنقدر که میتوانم،

چشم هایم را ببندم،

و خیال کنم:

هنوز دوستم داری!
پاسخ ممنون بابت شعر زیباتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:4 ] [ mahsa joon ] [ ]